6 May 2011

BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011


 

image

Mula2 aq ingat sapelah Abang Ben yg macho lagi taff nih... Kawan2 aq sumer citer pasal die terutama peep... Rupa2 nya dia adelah salah seorang blogger yg hebat...

Korang boleh join gegar nih kat sini...



Undi Abang Ben yg Gempak kat SINI...

7 comments:

en solo said...

selamat hari sabtu...
jom gegar ramai-ramai...
good luck !!!~


- jom layan hindustan....
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/hindustan-punya-pasal.html

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar blog ni dulu..

UpProfits Latest Entry : [Hangat] Oh! Indahnya Alam Perkahwinan..

Ros Anisza said...

salam perkenalan...mari kita gegar!!!!

Ly_Tulip said...

MENYAMBONG GEGARAN semalam yang tergendala... Segment gegaran yang lepas x sempat nak gegar sume pon... Arap segment gegar kali ni berjaya la aku gegar sume...Heheh

Kalo free meh la jengok.. :)

*Peace Yo! :)

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..
Abg Nadh datang dengan fullset pakaian keselamatan ni,
berat pala dengan helmet aih. kaki pn sama ng safety shoes..
tak bleh lama2 sebab ni nak kena lari dah p tempat selamat since gegaran kan sini hebat sangat.

Salam ziarah dari Abg Nadh. Jaga diri ya.. :D

Rajin2 jemputlah melihat Layang-Layang Nadh

Qaseh Ziera said...

salam perkenalan....gegar may 2011...http://qaseh-ziera.blogspot.com

Kei Seichi said...

singgah dari belog abg ben...
gegar sini!

http://geekzster.blogspot.com/