26 May 2011

Jogging Kali Pertama...

Saya nih mmg pemalas... minggu lepas, pada hari Sabtu, saya pergi berjogging dengan keluarga saya buat kali pertama pada tahun nih... Kami berjogging dari rumah kami di seksyen 3 hingga ke Taman Tasik Cempaka yang terletak berhampiran dengan Kompleks PKNS yang terletak berhampiran~ Jarak perjalanan hampir 5 km.. sangat best apabila kita beriadah bersama keluarga!

Ni antara gambar yang disnap pada hari tersebut....

Berhampiran pintu pagar belakang Taman Tasik Cempaka

Sama sperti gambar di atas

Setelah memasuki pagar...

Bola golf yang saya kutip di tepi kelab golf yg saya ternampak
semasa sedang berjogging

pemandangan di Taman Tasik Cempaka

Ibu dan Adik bongsu saya (gambar agak gelap sebab
angle tak kena dan melawan chy matahari)

2 comments:

Fahmi Jaafar said...

tahniah!!!! ko berjogging akhirnye! :P

axl said...

lol...haha..tq